SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL MUBARRAK

Daripada Abu Hurairah daripada Rasulullah S.A.W telah bersabda yang bermaksud: Sesiapa yang berpuasa Ramadhan dengan penuh keimanan dan keikhlasan nescaya akan diampuninya segala dosanya yang telah lalu. (Diriwayat oleh imam Nasai'e, Ibn majah, Ibn Habban dan Baihaqi)

Abu Hurairah telah berkata: Aku telah mendengar Rasulullah S.A.W bersabda tentang Ramadhan yang bermaksud: Sesiapa yang mendirikannya(Ramadhan) penuh keimanan dan keikhlasan diampunkan baginya apa dosanya yang telah lalu. (Hadis riwayat Bukhari, Muslim, Tarmizi, Abu Daud, Nasai'e,Malik,Ahmad dan Baihaqi)

PENGUMUMAN

KELAS PENGAJIAN AGAMA DI VISTAMSN.
Datanglah beramai-ramai untuk menambahkan ilmu untuk bekalan akhirat di Surau Al Mutaqqin pada setiap hari Jumaat selepas Maghrib. PERCUMA!!!

MAJLIS BACAAN YASIN
Aktiviti membawa Yasin beramai-ramai diadakan di Surau Al Mutaqqin pada setiap malam Jumaat. Datang beramai-ramai. Surah Yasin disediakan secara PERCUMA.


blog ini dikendalikan oleh biro pendidikan vistamsn

Laman Baru

Feb 11, 2010

Pertandingan Mencipta Logo Vista MSN

Jawatankuasa Vista MSN akan menganjurkan satu peraduan merekacipta logo vista MSN yang terbuka kepada semua warga VistaMSN

A. OBJEKTIF

Mengujudkan identiti tersendiri tanpa menghilangkan identiti Majlis Sukan Negara Malaysia.

B. TERMA & SYARAT

1. Peraduan ini dibuka kepada semua penghuni Vista MSN tanpa mengira usia dan jantina.

2. Peserta boleh menghantar beberapa ciptaan tetapi hanya boleh memenangi SATU hadiah sahaja.

3. Logo yang dicipta hendaklah boleh membawa maksud:

a. Muhibbah dan Bersatu padu

b. Kerjasama

c. Kemajuan

d. Keharmonian dan kesejahteraan

4. Setiap ciptaan WAJIB mengandungi warna oren dan boleh menggunakan maksima 3 warna lain. Bagi melambangkan identiti Majlis Sukan Negara., Logo resmi Majlis Sukan Negara boleh dijadikan sebagai sebahagian motif ciptaan tetapi tidak wajib.

5. Setiap rekabentuk hendaklah asli dan tidak berdasarkan pada mana-mana rekabentuk atau seakan-akan mana-mana rekabentuk yang sedia ada kecuali logo Majlis Sukan Negara. Peserta peraduan adalah bertanggungjawab penuh terhadap hasil rekaciptanya.

6. Perkataan yang WAJIB dimasukkan ialah Vista MSN, MAJLIS SUKAN NEGARA dan 2002.

7. Satu Panel penilai akan dilantik untuk memilih pemenang. Keputusan panel ini adalah muktamad. Sebarang bantahan sama ada dalam bentuk lisan, elektronik dan bertulis tidak akan dilayan.

8. Logo yang memenangi tempat pertama akan digunakan sebagai logo resmi vista. Semua logo yang dihantar akan menjadi HAK MILIK Jawatankuasa Induk Vista dan bolh digunakan untuk sebarang tujuan resmi.

9. JK Induk Vista berhak untuk mengubahsuai logo yang menang untuk memperbaiki maksud dan objektifnya.

C. HADIAH

PERTAMA : RM 200.00 (Ringgit Malaysia Dua Ratus Sahaja)

Hadiah Saguhati bagi 10 rekacipta terbaik selepas itu.

BORANG PENYERTAAN

BORANG INI HENDAKLAH DISERTAKAN BERSAMA-SAMA DENGAN HASIL CIPTAAN. JANGAN lekatkan borang ini pada hasil rekabentuk anda.

NAMA


NO MYKAD /SURAT LAHIR


No Telefon


ALAMAT RUMAH

(Hanya Tulis No Unit Kediaman)


PENGAKUAN

Saya mengaku dan mengesahkan bahawa logo yang saya hantar ini adalah hasil ciptaan saya sendiri dan saya bertanggungjawab terhadap sebarang masalah yang berbangkit daripadanya.

Saya berjanji tidak akan membuat sebarang tuntutan kepada Jawatankuasa Induk Vista atau mana-mana pihak yang mewakilinya terhadap sebarang perkara berbangkit berkaitan dengan peraduan ini.

Yang Benar

( )

Mykad

NOTA PANDUAN

1. Hasilkan satu rekabentuk logo VistaMSN dan dimensi ciptaan adalah tidak lebih daripada 7 inci X 7 inci.

2. Hasil rekaan boleh menggunakan warna pensil, cat minyak atau cat air. Bagi tujuan mengalakkan kreativiti seni, hasil daripada dan berasaskan penggunaan grafik komputer seperti photoshop dan sebagainya TIDAK akan diterima.

3. Setiap ciptaan HENDAKLAH disertakan dengan penerangan dan maksud logo itu. Kepilkan penerangan tersebut bersama Borang Penyertaan.

4. TARIKH TUTUP. Semua ciptaan hendaklah dihantar kepada penganjur di Alamat B-6-2 , VistaMSN pada atau sebelum jam 6.00 petang 22 Mac 2010.

5. Sebarang pertanyaan boleh hubungi Cikgu Zahari di B-6-2(019-3204144) atau email zaharibb@gmail.com

1 comment:

Unknown said...

mcm mn nak jd warga vista msn???