SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL MUBARRAK

Daripada Abu Hurairah daripada Rasulullah S.A.W telah bersabda yang bermaksud: Sesiapa yang berpuasa Ramadhan dengan penuh keimanan dan keikhlasan nescaya akan diampuninya segala dosanya yang telah lalu. (Diriwayat oleh imam Nasai'e, Ibn majah, Ibn Habban dan Baihaqi)

Abu Hurairah telah berkata: Aku telah mendengar Rasulullah S.A.W bersabda tentang Ramadhan yang bermaksud: Sesiapa yang mendirikannya(Ramadhan) penuh keimanan dan keikhlasan diampunkan baginya apa dosanya yang telah lalu. (Hadis riwayat Bukhari, Muslim, Tarmizi, Abu Daud, Nasai'e,Malik,Ahmad dan Baihaqi)

PENGUMUMAN

KELAS PENGAJIAN AGAMA DI VISTAMSN.
Datanglah beramai-ramai untuk menambahkan ilmu untuk bekalan akhirat di Surau Al Mutaqqin pada setiap hari Jumaat selepas Maghrib. PERCUMA!!!

MAJLIS BACAAN YASIN
Aktiviti membawa Yasin beramai-ramai diadakan di Surau Al Mutaqqin pada setiap malam Jumaat. Datang beramai-ramai. Surah Yasin disediakan secara PERCUMA.


blog ini dikendalikan oleh biro pendidikan vistamsn

Laman Baru

Sep 5, 2010

Keputusan Pertandingan Merekacipta Logo Vista

Pertandingan ini dianjurkan oleh Biro Pendidikan bagi tujuan mencari satu identiti atau lambang untuk mewakili Vista MSN. Pertandingan tersebut dibuka kepada seluruh warga Vista MSN dan Jawatankuasa telah menerima sebanyak 25 ciptaan. Antara objektif mengadakan pertandingan ini ialah untuk mengalakkan kreativiti seni di kalangan penghuni Vista dan anak-anak.

Selepas dibuat penilitian maka logo yang terbaik telah dihasilkan oleh adik Mohd Saiful Azry. Hadiah kepada pemenang telah disampaikan di dalam satu majlis berbuka puasa anjuran Jawatankuasa Surau Al Mutaqqin pada 4 September 2010.

Hadiah-hadiah telah disampaikan oleh Pengarah Bahagian Pengurusan MSN, En. Abdul Rashid bin Yaakub yang turut serta menyerikan Majlis Berbuka Puasa Vista.

IMG_5132

Pengarah Bahagian Pengurusan MSN, En. Abdul Rashid Yaakub bersama pemenang Hadiah Utama, adik Mohd Saiful Azry dengan logo yang akan menjadi logo resmi Vista MSN.

IMG_5121

IMG_5123 IMG_5124 IMG_5122  IMG_5126  IMG_5128

 

 

 

 

 

 

IMG_5129IMG_5125

No comments: